روش ایجاد فهرست مطالب در فایل Word

 

لوگو ورد 2010


در اغلب دستورالعمل ها و بسته های آموزشی تهیه شده ، ایجاد فهرست مطالب ضروری است . در این درس طریقه ایجاد فهرست مطالب در برنامه Word ارائه می گردد.

۱٫ در جایی که می خواهید فهرست مطالب قرار بگیرد نشانگر را قرار دهید.

۲٫ در منوی References گزینه Table Of Contents را کلیلک نمایید.

۳٫ در پنجره ظاهر شده Insert Table Of Contents را کلیک نمایید.

۴٫ پس از تعریف مشخصات دلخواه خود در صفحه باز شده دگمه OK را کلیک نمایید.

۵٫ نشانگر را در جلوی عناوینی که دوست دارید ، در فهرست قرار بگیرد ، قرار دهید.

۶٫ در منوی References گزینه Add Text را کلیلک نمایید.

۷٫ سطح مورد نظر خود را در پنجره باز شده تعیین نمایید.

۸٫ گزینه Update Table را کلیک نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه
همچنین:  فارسی سازی اعداد آفیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.